2012. március 8., csütörtök

Cipők.:)

Hellóó.!!Ma egy számomra kedvező témát választottam,ami nem más mint a cipők.Ma  5+1 cipőt fogok bemutatni nektek, elmondani róla a véleményem.
Az elején inkább szolidabb darabokkal kezdem , és egymás után egyre  merészebbek következnek majd.
1;  Virágos , vászon cipő


  • Ez egy őszi/tavaszi vászoncipő ,amit hát.............nem érdemes sáros ,hideg , esős időben felvenni.
  • Szerintem nyugodtan hordhatjuk farmerrel,de szoknyával is.
  • És ebben az évben a masni mellett a virágminta is divat!

2; Fekete , magassarkú cipő



  • Másodiknak egy még mindig kicsit szolidabb, fekete  cipőt választottam.
  • Ne ijedjünk meg a nagy sarkától , és talpától;és attól ,hogy feltűnő,mert egyáltalán nem feltűnő!
  • Ezt szintén felvehetjük szoknyához , farmerhez,de akár egy nem annyira hivatalos estélyen is.
3;Virágos ,magassarkú cipő



  • Ez  a cipellő már egy kicsit merészebb választás.A nagy sarok,és talp mellett a keresztpánt is szerepel a lábbelin,valamint a nagy virágminta is!
  • Ezt is viselhetjük akármivel,bár,itt már e mellé ne nagyon vegyünk fel nagy ,(másféle) mintákat.

4; Neon színű,magassarkú cipő

  • A cipő feletti címben azért nem tüntetem fel a színét a lábbelinek,mert nem tudtam eldönteni. Mert valaki azt mondja zöld, valaki meg azt hogy kék,ezért nem tudom ,hogy kinek higgyek ,ezért maradjunk annyiban ,hogy neon.
  • Na,hát ennél már figyeljünk az öltözködésre,és ne próbáljuk elrejteni más,feltűnő darabokkal.Először is,mert szerintem szép cipő,és ne rejtsük el.Másodszor pedig,csúnya,ha különböző , feltűnő darabokkal    rejtjük el.

5;Rózsaszín,platform cipő

  • ÉN EGYSZERŰEN IMÁDOM!!!!!!!!!
  • A rózsaszín mellett nagyon sok színben , mintában megtalálható a boltok polcain,csak én ezt választottam ki.
  • Na hát a viselése nem annyira bonyolult az egyszerű színűnél,mert hordhatjuk  szoknyával,nadrággal;hosszúval , röviddel ; mintással , egyszerűvel....
+1;    Barbie







Hát,ennyi volt az én cipő "divatbemutatóm",remélem tetszett!



1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó összeállítás! Szinte mindegyik cipőbe szerelmes lettem. :) Megkérdezhetem, hogy olyan rózsaszín platform cipőt hol lehet kapni? Mert én már olyan régóta vadászok ilyen cipőre, de még csak képeken láttam, boltokban sose :D

    VálaszTörlés